van de Kapper shop
Garantie
Garantie:
Mocht de inhoud niet kloppen met wat er staat beschreven, bijvoorbeeld er staat shampoo en er zit crème in of het is bedorven, wat mij allemaal sterk lijkt, maar als er toch iets fout is gegaan, meld dit dan even en maak even een foto, dan kunnen we dit voor u oplossen.
Klachten:
Indien u een klacht heeft over een dienstverlening vanvandeKappershop , of de artikelen die u heeft ontvangen (bijv. een defect of een verkeerde levering), verzoeken wij u om ons dit zo spoedig mogelijk te laten weten. U kunt bijvoorbeeld via e-mail, telefonisch of schriftelijk op de hoogte stellen van uw klacht. U kunt zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie verwachten, doch uiterlijk binnen vijf werkdagen. U ontvangt geen standaard ontvangstbevestiging, maar wij zullen u zo snel mogelijk laten weten dat uw klacht in behandeling is genomen, doch uiterlijk binnen twee werkdagen.
Kapot bij ontvangst:
Als u een artikel ontvangt dat kapot is, willen we u verzoeken om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice via contact met vermelding van het ordernummer, het artikelnummer en de omschrijving van het desbetreffende artikel.
Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en indien nodig een vervangend product toesturen.
Verkeerde artikel bij ontvangst?
Neem even contact met ons op, liefst via mail of whatsapp met foto en factuurnummer
(kunnen we meteen controleren) en wij sturen u alsnog het juiste artikel toe!
Ruilen:
Persoonlijke en bederfelijke producten (bijvoorbeeld: crèmes, shampoos, gel e.d.) kunnen alleen worden geretourneerd indien de verpakking verzegeld is.
Dit wilt zeggen dat u het product mag beoordelen zoals u dit ook kan doen in een fysieke winkel.
U mag artikelen dus niet openen of gebruiken; de waardevermindering is dan 100%.
U betaald ook uw eigen verzendkosten bij retourneren.